سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عجیب اما واقعی؛

سرقت بیش از هزار تن پودر آلومینیوم از یک فروند کشتی در بندرعباس

فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری سارقان محموله هزار و ۱۰۰ تنی پودر آلومینیوم از یک فروند کشتی در بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:در پی سرقت محموله هزار و ۱۰۰ تنی پودر آلومینیوم از یک فروند کشتی در بندرعباس و عدم ثبت و فقدان اطلاعاتی از ماهیت و یا آثاری از سرقت محموله در سیستم، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مجرب اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار جعفری افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بازبینی همه اوراق و مدارک مرتبط با تخلیه محموله از یک کشتی چینی دریافتند که محموله مورد نظر توسط سارقان از اسکله خارج و در استان‌های مرکزی کشور به فروش رسیده است.

او گفت: با اقدامات اطلاعاتی و فنی به عمل آمده شبکه گسترده‌ای از سارقان و خریداران اموال مسروقه در ۲ استان مرکزی کشور و شهرستان بندرعباس شناسایی شد.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: ماموران با اخذ نیابت قضایی به دو استان مرکزی کشور اعزام شدند و طی چند عملیات جداگانه و ضربتی ۱۸ سارق و مالخر محموله‌های پودر آلومینیوم را دستگیر و به بندرعباس منتقل کردند.

سردار جعفری گفت: متهمان پس از اعتراف به جرم ارتکابی، با قرار مناسب روانه زندان شدند.

او با اشاره به کشف هزار و ۱۰۰ تن محموله پودرآلومینیوم سرقت شده به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال، افزود: از پودر آلومینیوم در صنعت پزشکی و داروسازی، تولید شمش و ورق آلومینیوم، تولید انواع مواد آتش بازی، تولید لوازم خانگی، لوازم آرایشی و مواردی دیگر استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.