سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی خودرو؛

لامبورگینی SC۲۰ با ظاهری متفاوت معرفی شد

لامبورگینی SC۲۰ یک آونتادور بدون سقف با ۷۷۰ اسب بخار است که برای استفاده در جاده تأیید شده است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، لامبورگینی آونتادور چرخه عمر طولانی دارد و تعداد تولیدی این خودرو در سال ۲۰۱۱ از دست رفته است.  اولین ابرخودروی آنتادور بدون سقف در اوایل سال ۲۰۱۲ فروخته شد که  ۷۰۰ اسب بخار قدرتداشت اما همچنان با با وجود رونمایی  از SC۲۰، این خودرو همچنان زنده است.

SC۲۰ که توسط لامبورگینی اسکوادرا کورس ساخته شده است، در حقیقت یک ماشین جاده‌ای است و در مقابل SCV۱۲ قرار دارد که در همان سال توسط همان تیم کوپه مخصوص پیست رونمایی شد. لامبورگینی آونتادور SC۲۰ دقیقاً مانند SC۱۸ آلستون، با موتور تنفس طبیعی ۶.۵ لیتری با قدرت ۷۷۰ اسب بخار قدرت و ۷۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید شده است. اگر این اعداد آشنا به نظر می‌رسند، به این دلیل است که کاملاً با SVJ مطابقت دارند.

SC۲۰ دارای جزئیات منحصر به فرد است، از رنگ بدنه خاص تا تزئینات داخلی که مبتنی بر Bianco Fu (یک رنگ سفید منحصر به فرد) تزئین شده با Blu Cepheus است. این پیشرانه قدرتمندترین موتور تولید شده توسط لامبورگینی است، یک تنفس طبیعی ۶، ۴۹۸ سی سی V۱۲ که از طریق یک گیربکس بهینه سازی شده هفت سرعته ISR (میله تعویض مستقل) تأمین می‌شود.

می‌توانید بگویید که این اتومبیل توسط Squadra Corse طراحی شده است، زیرا یک ظاهر طراحی شده نسبت به آونتادور J دارد. بسیار تهاجمی‌تر است. کار دیوانه وار هوایی سرعت را به یک اتومبیل مسابقه می‌بخشد و بخش موتور لامبورگینی می‌گوید آن‌ها فقط از J الهام نگرفته اند، بلکه Diablo VT Roadster، Veneno Roadster و کانسپت S مستقر در Gallardo است.

مدل SC۲۰۲۰ با چراغ‌های عقب Sián و رنگ اصلی بدنه Bianco Fu به سفارش خریدار تولید شده است. از فیبر کربن در داخل کابین استفاده  شده است که دریچه‌های هوا سه بعدی شده و دستگیره‌های درب از آلومینیوم جامد ساخته شده است. فیبر کربن بیشتری برای پوسته صندلی‌های پوشیده شده از چرم و آلکانترا وجود دارد.

گرچه هیچ صحبتی در مورد قیمت گذاری وجود ندارد، اما می‌توان تصور کرد که قیمت SC۲۰ بسیار گرانتر از ۵۷۳، ۹۶۶ دلار آونتادور SVJ Roadster است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.