سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضای تفاهم نامه همکاری هلال احمر و اداره کل کتابخانه‌های قزوین

جمعیت هلال احمر و اداره کل کتابخانه‌های استان قزوین با هدف توسعه فعالیت‌های فرهنگی و بهره‌مندی از امکانات و ظرفیت یکدیگر، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هدف از امضای این تفاهم نامه را ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقای سطح فرهنگی افراد و خانواده‌های تحت پوشش جمعیت دانست و افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، برگزاری جلسات و نشست‌های تخصصی معرفی کتاب، ارائه خدمات فرهنگی به جامعه هدف جمعیت هلال احمر و ایجاد کتابخانه‌های عمومی مشارکتی در اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی برای ارتقای سطح ایمنی، خود امدادی و دگر امدادی از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

آصفی افزود: همکاری در برگزاری همایش‌ها، نشست‌های علمی و کاربردی، انجام پژوهش‌های مشترک برای شناسایی اولویت‌های مورد علاقه گروه‌های هدف سازمان و افزایش تعداد مخاطبان کتابخانه‌های عمومی، همکاری مشترک در برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کتابداران و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه ایمنی و آموزش امدادگری در کتابخانه‌های عمومی از مفاد این تفاهم نامه است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در اولویت فعالیت‌های این جمعیت قرار دارد و این جمعیت در برنامه ریزی‌های خود به این مساله مهم، توجه کافی دارد و از این ابزار استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.