سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعیین تکلیف کلیات بودجه ۱۴۰۰ در انتظار جلسه کمیسیون تلفیق

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در سمنان گفت: کمیسیون تلفیق هفته آینده برای بررسی کلیات بودجه تشکیل جلسه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در سمنان گفت: بودجه ارائه شده توسط دولت به مجلس چالش‌های عمیقی دارد و هنوز مجلس به یک روایت واحد درباره بودجه ۱۴۰۰ نرسیده است.

او افزود: از نظر من این بودجه قابل ترمیم نیست و باید چند دوازدهم تصویب شود تا بتوانیم در زمان مناسب اصلاحات بنیادی را انجام بدهیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پیش بینی دولت در بخش منابع مالی بودجه ۱۴۰۰ غیرواقعی است و دستگاه‌های اجرایی را سال آینده دچار مشکل می‌کند.

قاضی زاده هاشمی درباره اصلاح قانون ریاست جمهوری هم گفت: متاسفانه برای ثبت نام ریاست جمهوری شرایطی وجود ندارد در صورتی که برای ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای شهر حداقل‌های برای ثبت نام در نظر گرفته شده است.

او افزود: هدف این قانون گذاشتن شرایط ابتدایی مانند مدرک تحصیلی، سایقه اجرایی و داشتن تیم مشورتی برای افرادی است که برای ریاست جمهوری ثبت نام می‌کنند.

قاضی زاده هاشمی در سفر به شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه قرار است از طرح های بهداشتی در دست ساخت و پارک موزه دفاع مقدس سمنان بازدید کند.

برچسب ها: اخبار مجلس ، بودجه 1400
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.