سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی:

بیش از ۴۰۰ حادثه ناشی از کار در خراسان رضوی رخ داده است

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: در هفت ماه نخست امسال، ۴۳۲ حادثه ناشی از کار در خراسان رضوی رخ داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عطا متین فر مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه ۴۳۲ حادثه ناشی از کار در این استان رخ داده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۴۵۶ حادثه اتفاق افتاد، کمتر شده است.

او افزود: در حوادث امسال ۲۶ تن و در حوادث سال گذشته ۲۲ تن جان خود را از دست داده اند.

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با بیان این که آموزش نقش مهمی در کاهش تلفات حوادث دارد، ادامه داد: به دلیل شرایط کرونایی آن چنان که باید شرایط برگزاری آموزش لازم مهیا نشده است.
 

بیشتر بخوانید


متین فر با تاکید بر نقش آموزش و افزایش سطح ایمنی محل فعالیت در کاهش تلفات، بیان کرد: در کنار بازدید و بازرسی انجام شده، کارگران و کارفرمایان نیز باید نسبت به رعایت اصول ایمنی تلاش کنند تا از بروز حادثه و صدمات مختلف بعد از آن پیشگیری شود.

او تصریح کرد: در این مدت همچنین ۱۹ هزار بازدید از کارگاه‌های تولیدی و صنعتی استان انجام شده که به میزان بازرسی‌هایی است که سال گذشته صورت گرفته است.
 
انتهای پیام//ف.ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.