سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش دمای هوا در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند کاهش دما در مناطق مختلف خراسان رضوی از فردا جمعه همراه با گسترش بارش برف و باران در خراسان رضوی آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در روز‌های میانی این هفته میانگین دمای هوا در خراسان رضوی روند افزایشی یافت و از روز جمعه تا روز یکشنبه هفته آینده روند کاهشی می‌یابد و پس از آن تا پایان هفته آینده نوسانات اندک دارد.

او افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۲ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به روز گذشته دو درجه افزایش دارد و با کاهش نسبی در روز یکشنبه هفته آینده به شش درجه سلسیوس کاهش می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بارش باران و برف در خراسان رضوی که بیشتر از غرب و جنوب  خراسان رضوی آغاز می‌شود تا روز دوشنبه آینده در مناطق مختلف خراسان رضوی ادامه دارد.

اثمری  بیان کرد: تربت حیدریه با کمینه دمای هوای سه درجه زیر صفر و تایباد با بیشینه دمای هوای ۱۲ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

او تصریح کرد: در این مدت بیشترین سرعت وزش باد در تایباد با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام// ف.ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.