سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد چهار حوضچه پمپاژ نفت در میانکوه شهرستان اردل

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور جلوگیری از نشت مجدد نفت ناشی از شکستگی احتمالی، چهار حوضچ پمپاژ نفت در منطقه میانکوه شهرستان اردل ایجاد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،خسرو کیانی سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: با توجه به بارش‌های پیش‌رو و به منظور جلوگیری از گسترش نفت رها شده بر اثر شکستگی لوله خط انتقال نفت مارون به اصفهان، دیگر مناطق شهرستان اردل، چهار حوضچه پمپاژ نفت در میانکوه شهرستان اردل احداث شد.

او ادامه داد: حوضچه‌ها به شکلی طراحی شده تا نفت که سبک‌تر است و روی آب قرار می‌گیرد را بتوان با دستگاه‌های پمپاژ جمع‌آوری کرد و آب را از طریق لوله‌های تعبیه شده از قسمت زیرین عبور داد.


بیشتر بخوانید


کیانی همچنین از فعالیت هفت دستگاه پمپاژ سیار فراورده‌های نفتی در منطقه خبر داد و گفت: در مناطقی که امکان عبور خودرو وجود دارد کامیون‌های نفت‌کش در حال جمع‌آوری آلاینده‌های نفتی است.

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در مناطق سخت‌گذر که امکان تردد خودرو وجود ندارد حدود ۳۰ نفر به کار گرفته شده تا به صورت دستی نفت و خاک آلوده را در گالن‌های مخصوص جمع‌آوری کنند.

کیانی در خصوص رسیدگی به مسائل بهداشتی مردم شهر سرخون نیز گفت: به منظور رفع مشکلات تنفسی و ریوی پاکت‌های شیر پاستوریزه و چندین نوبت بسته‌های بهداشتی و ماسک در بین مردم توزیع شد.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.