سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیوستن دستگاه ها و ادارات اجرایی به پویش ایران مهربان/انعقاد تفاهم نامه همکاری چهارجانبه

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: با حمایت استاندار کرمانشاه؛ کارکنان دستگاه ها و ادارات اجرایی، فرمانداری ها، بانک ها، بیمه ها و شرکت های معتبر خصوصی به پویش ایران مهربان پیوستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : پویش ایران مهربان با هدف جذب پدران معنوی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در حال اجرا است.

او با بیان اینکه هم اکنون بیش از هفت هزار یتیم و فرزند محسنین در استان تحت حمایت این نهاد هستند، گفت : حداقل کمک هر حامی به فرزندان معنوی خود در این پویش ۲۰ هزار تومان است.

او با اشاره به اینکه هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه به منظور دستگیری از فرزندان ایتام و محسنین ضمن پیوستن به پویش ایران مهربان از این پویش به صورت ویژه حمایت کرده و سازمان ها و ادارات سطح استان را برای پیوستن به پویش ایران مهربان فراخوانده است، ادامه داد: هم اکنون با حمایت استاندار کرمانشاه دستگاه ها و ادارات اجرایی، فرمانداری ها، بانک ها، بیمه ها و شرکت های معتبر خصوصی به پویش ایران مهربان پیوسته اند.

رخصی با تاکید بر اینکه خیران نیک اندیش در هر صنف، شغل و دستگاهی می توانند در پویش ایران مهربان حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند محسنین را عهده دار شوند، افزود: مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان ها و یا سایت الکترونیکی ekram.emdad.ir ، ارسال عدد ۱ به شماره پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۳ و همچنین تماس با شماره ۰۹۶۸۸۷ از درگاه های مشارکت خیران نیک اندیش در پویش ایران مهربان است.

تفاهم نامه همکاری چهارجانبه در کرمانشاه منعقد شد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری چهارجانبه در استان؛ گفت: این تفاهم نامه برای ایجاد فرصت های شغلی مددجویی در قالب کاریابی ها منعقد شده است.

رضا طاهری با اشاره به برگزاری جلسه مشترک این نهاد با اداره کار و رفاه امور اجتماعی، کانون کاریابی ها و مجتمع اقتصادی کمیته امداد، گفت: این جلسه به انعقاد تفاهم نامه همکاری چهارجانبه انجامیده است.

طاهری افزود: در این جلسه مقرر شد از ظرفیت مراکز کاریابی جهت تعامل با کارفرمایان و ایجاد فرصت های مددجویی در قالب کاریابی ها استفاده گردد.

او افزود: در این جلسه ۱۷ مرکز کاریابی در استان برای معرفی مددجویان مستعد و جویای شغل به مراکز صنعتی، تجاری و خدماتی قول همکاری داده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه طی ۹ ماهه نخست امسال از طریق کاریابی ها و تعامل با کارفرمایان برای یک هزار و ۴۰۰ مددجو در استان شغل پایدار ایجاد شده، ادامه داد: با ایجاد این تعداد فرصت شغلی ۱۰۴ درصد از برنامه پیش بینی شده در سال جاری محقق شده است.

رضا طاهری گفت: با انعقاد تفاهم نامه چهارجانبه بیش از ۲۰۰ فرصت اشتغال در قالب کاریابی ها تا پایان سال جاری برای مددجویان کرمانشاهی ایجاد شود.

اختصاص یک میلیارد و ۹۸ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۹۱۵ وسیله گرمایشی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: یک میلیارد و ۹۸ میلیون تومان اعتبار به تامین ۹۱۵ وسیله گرمایشی برای خانوارهای مددجو در استان کرمانشاه طی روزهای گذشته اختصاص داده شده است.

کیومرث رحمتی پور افزود: تامین و خریداری وسایل ضروری زندگی برای خانوارهای مددجو یکی از سرفصل های حمایتی این نهاد به شمار می رود.

رحمتی پور ادامه داد: یک میلیارد و ۹۸ میلیون تومان اعتبار به خرید وسایل گرمایشی برای خانوارهای مددجو در استان کرمانشاه طی روزهای گذشته اختصاص داده شده است.

او گفت: با این میزان اعتبار ۵۱۵ بخاری گازسوز و ۴۰۰ آبگرمکن مجهز به سیستم ایمنی برای خانوارهای مددجو در استان خریداری شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: این وسایل گرمایشی با اولویت مناطق محروم به خانوارهای تحت حمایت اهدا شده است.

رحمتی پور با بیان اینکه وسایل خریداری شده از محل اعتبارات امداد تامین و خریداری شده اند، گفت: در کنار اعتبارات تخصیصی این نهاد خیران نیک اندیش نیز با توجه به برودت هوا اقدام به خریداری وسایل گرمایشی برای نیازمندان می کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.