سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

به دنبال تصویب قوانینی برای رفع مشکلات مردم مناطق محروم هستیم

رئیس فراکسیون مناطق محروم و شهر‌های کمتر توسعه یافته به تشریح جلسه امروز این فراکسیون پرداخت.

سید علی موسوی رئیس فراکسیون مناطق محروم و شهر‌های کمتر توسعه یافته مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به جلسه امروز این فراکسیون اظهار کرد: توسعه متوازن در دستور کار فراکسیون قرار دارد و ما بر ضرورت همکاری نهاد‌ها به منظور رفع مشکلات مناطق محروم تاکید داریم.

وی افزود: از دستگاه‌هایی که در زمینه حمایت از مناطق محروم به فعالیت می‌پردازند می‌توان به ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد و بنیاد مستضعفان اشاره کرد.

موسوی بیان کرد: برخی از مناطق کشور دارای امکانات اندک و و حداقلی هستند و ما به دنبال تصویب قوانینی در پارلمان هستیم تا زمینه توسعه مناطق محروم و جذب سرمایه‌گذاری در آن‌ها فراهم شود.

نماینده مردم ملکان گفت: ما قطعاً از پتانسیل مجلس برای تصویب قوانین و طرح‌هایی که در راستای حمایت از مناطق محروم مانند حمایت از زیرساخت‌ها و سرمایه گذاران برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری استفاده خواهیم کرد.

موسوی گفت: ما برنامه‌هایی را در حوزه‌های کشاورزی، صنعت، گردشگری و معدن در دستور کار داریم و با شناسایی ظرفیت‌ها و همکاری وزارتخانه‌های دولتی و استفاده از از ظرفیت مجلس برای تحقق آن‌ها در راستای قوی‌کردن مناطق محروم گام بر می‌داریم تا ترافیک جمعیتی که در مناطق برخوردار به وجود آمده با مهاجرت معکوس به مناطق محروم رفع شود و مشکلات مناطق توسعه یافته و برخوردار مانند حاشیه نشینی، ترافیک جمعیتی و به آن مسکن کاهش یابد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.