سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خبرداد؛

کشف ۶۵۸ کیلو تریاک در خراسان رضوی

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از پاتک غافلگیرانه پلیس برای کشف محموله موادمخدر و دستگیری ۴ سوداگر مرگ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار محمدکاظم تقوی  فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادافیونی از استان‌های جنوبی به خراسان رضوی و در مسیر شهر مشهد دست یافتند.

او  افزود: بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد قاچاقچیان با یک اتوبوس مسافربری و یک کامیونت وارد استان خراسان رضوی می‌شوند و با کسب این سرنخ‌ها مثلث پلیسی با حضور جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، فرماندهی انتظامی شهرستان تربت حیدریه و پلیس تایباد تشکیل شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه تربت حیدریه در این عملیات گسترده اتوبوس مسافربری حامل موادافیونی که عازم مشهد بود را متوقف و در بازرسی از این خودرو ۵۵۸ کیلو تریاک جاسازی شده در بدنه وسیله نقلیه را کشف کردند.

سردار تقوی بیان کرد: با دستگیری ۳ متهم اصلی پرونده تحقیقات تیم مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ادامه یافت و پلیس شهرستان تایباد نیز با هماهنگی و در اقدامی ضربتی وارد عمل شد و خودرو کامیون حامل مواد مخدر را در مسیر شهر مشهد متوقف کرد.

او با اشاره به این مطلب که در بازرسی از کامیونت ۱۰۰ کیلو تریاک کشف و یک متهم دستگیر شده است، تصریح کرد: تحقیقات از قاچاقچیان برای شناسایی و دستگیری دیگر افراد مرتبط با این سوداگران مرگ ادامه دارد.
 
انتهای پیام//ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.