سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

۲۰۰ اثر به سوگواره سردار دل‌ها در لرستان ارسال شد

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: ۲۰۰ اثر فرهنگی، هنری و ادبی به دبیرخانه نخستین سوگواره استانی سردار دل‌ها ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، رضا نیازی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: فراخوان سوگواره استانی سردار دل‌ها در هفته دفاع مقدس منتشر و تا ۱۵ آذرماه جاری ۲۰۰ اثر به دبیرخانه آن ارسال شد که اکنون در مرحله داوری و بررسی در کمیته‌های تخصصی ۱۷ رشته فرهنگی، هنری و ادبی هستند.

 نیازی اظهار داشت: باتوجه به اینکه از روز‌های نخست شهادت سردار سلیمانی، سوگواره و شب شعر‌های مختلفی بصورت خودجوش توسط مردم لرستان برگزار شد و این حرکت ارزشمند تاکنون تدوام داشته است، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به منظور استفاده از این ظرفیت عظیم مردمی و جمع آوری آثار، نسبت به برگزاری سوگواره سردار دل‌ها اقدام کرد.

او ادامه داد: پس از مرحله داوری، آثار مکتوب چاپ و آثار هنری نیز در قالب نرم افزار و چند رسانه‌ای تدوین و تولید خواهند شد و از آثار برتر در ۱۳ دی ماه به مناسبت روز مقاومت تجلیل می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تاکید کرد: آثار برگزیده این سوگواره در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می‌شود چراکه شهادت این سردار بزرگ، نقطه عطفی در راه اندازی مکتب و فرهنگ سلیمانی در جامعه بود و تداوم خواهد داشت.

 

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.