سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حدود ۱۱ هزار واحد مسکن محرومان در سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تعداد واحدهای در حال ساخت طرح مسکن محرومان در این استان حدود ۱۱ هزار واحد است.

خلیل منبتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  با اشاره به آخرین آمار ساخت مسکن محرومان اظهارداشت: ۱۰هزارو ۷۱۷ نفر از مالکان به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات در طرح مسکن محرومان معروفی شده‌اند.

او افزود: از این تعداد افراد معرفی شده به بانک‌های عامل تاکنون با هشت هزارو ۲۹۲ نفر قرارداد منعقد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره روند اجرای طرح مسکن محرومان استان بیان کرد: آرماتوربندی هشت هزار و ۱۰ واحد، اجرای فوندانسیون هفت هزار و ۶۵۳ واحد، اجرای اسکلت (سیستم سازه‌ای) ۶ هزارو ۹۱۶ واحد، اجرای سقف ۶ هزارو ۹۱۶واحد، دیوارچینی ۶هزارو ۷۱۱، نصب درب و پنجره ۶ هزار و ۴۷۷ واحد انجام شده است.

او بیان کرد: رقم تسهیلات برای واحدهای مسکن محرومان سال گذشته ۴۰ میلیون تومان قرض الحسنه و ۲۵ میلیون تومان بلاعوض بود که این رقم در سالجاری روند افزایشی داشته و ۵۰ میلیون تومان قرض الحسنه و ۲۵ میلیون تومان بلاعوض تغییر کرده است.

منبتی خاطرنشان کرد: در مورد نحوه شناسایی محرومان سیستان و بلوچستان با همکاری‌های صورت گرفته با کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی افراد واجد شرایط مشخص می‌شوند.

او کمک و مشارکت مردم در انجام طرح‌های بنیاد مسکن را مهم دانست و تصریح کرد: افراد واجد شرایط با حضور و تشکیل پرونده در بنیاد و استفاده از نیروی انسانی در انجام طرح ها علاوه بر تسریع روند خدمت رسانی باعث ایجاد اشتغال برای خود و خانوادشان خواهند شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.