سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر فوتسال/ جشنواره گل شاگردان شمسایی در برابر شهید منصوری / سن ایچ گام اول را محکم برداشت

هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۶ مسابقه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری 6 مسابقه در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.

سن ایچ ساوه ۴ – مس سونگون ۳

در یکی از حساس ترین مسابقه امروز تیم های سن ایچ ساوه و مس سونگون به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی تیم سن ایچ موفق شد با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ از سد قهرمان فصل گذشته مسابقات عبور کند و اولین ۳ امتیاز این فصل را از آن خود کرد. این مسابقه به میزبانی سن ایچ و در سالن فجر ساوه برگزار شد.

شهید منصوری قرچک ۴ – گیتی پسند اصفهان ۷

در دیگر دیدار حساس امروز تیم های شهید منصوری قرچک و گیتی پسند اصفهان به مصاف هم رفتند. شهید منصوری که بعد از سال ها دوباره به لیگ برتر بازگشته است، امروز در اولین رقابت خود میزبان شاگردان وحید شمسایی در تیم گیتی پسند اصفهان بود و در پایان با نتیجه سنگین ۷ بر ۴ از حریف اصفهانی خود شکست خورد. شمسایی بعد از تاسیسات دریایی، ابن بار شانس خود را در گیتی پسند اصفهان امتحان کرده است و در اولین دیدار موفق شد گام محکمی در رقابت های لیگ بردارد.

مجتمع فردوس قم ۳– کراپ الوند قزوین ۳

در دیگر بازی مهم این هفته تیم های مجتمع فردوس قم و کراپ الوند قزوین در سالن شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه مساوی ۳ بر ۳ پایان یافت. مهدی جاوید آقای گل ۴ دوره رقابت های لیگ برتر امروز موفق شد اولین گل این فصل مسابقات لیگ برتر را به نام خود ثبت کند.

در دیگر بازی مهم امروز تیم های فرش آرای مشهد و ایمان شیراز رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در پایان تیم فرش آرا موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد نماینده شیراز عبور کند. این مسابقه به میزبانی فرش آرا و در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

همچنین مقاومت البرز میزبان تیم اهورای بهبهان بود که در پایان مقاومت با نتیجه ۲ بر یک از حریف خود شکست خورد. این مسابقه تحت تاثیر بازیکنان کرونایی مقاومت برگزار شد و ۸ بازیکن مقاومت در این مسابقه به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا حضور نداشتند.

در آخرین مسابقه امروز تیم های بازارهای روز کوثر و راگای تهران در سالن کوثر اصفهان به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان محمد کشاورز در تیم راگا موفق شدند میزبان خود را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو بردارند.

گفتنی است هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال روز سه شنبه ۲ دی ماه به صورت همزمان و از ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.