سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وحدت مهمترین عامل در موفقیت و رمز برتری مسلمانان

فرمانده لشکر۲۹ عملیاتی حضرت نبی اکرم (ص) سپاه کرمانشاه گفت : دشمن از هر راهی برای سیطره بر مسلمانان استفاده می‌کند از این رو وحدت مهمترین عامل در موفقیت و رمز برتری مسلمانان در برابر دشمنان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پاسدار مجتبی کرمی فرمانده لشکر۲۹ عملیاتی حضرت نبی اکرم (ص) سپاه کرمانشاه گفت : شهدا در دفاع از اسلام، انقلاب و نظام وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و امروز ما باید ادامه دهندگان راه شهیدان باشیم.

او گفت : وحدت امروز مهمترین عامل در مقابله با دشمنان نظام و انقلاب است که باید در جهت تقویت آن کوشا باشیم و توطئه دشمنان برای ایجاد نفاق و تفرقه در کشور را با افزایش بصیرت و آگاهی مردم خنثی کنیم.

فرمانده لشکر ۲۹ عملیاتی حضرت نبی اکرم (ص) سپاه کرمانشاه افزود: دشمن از هر راهی برای ایجاد تفرقه در کشور‌های اسلامی و سیطره بر جان و مال و ناموس مسلمانان استفاده می‌کند از این رو باید بصیرت مسلمانان دربرابر توطئه‌های دشمن افزایش یابد تا از اهداف شوم آن‌ها در کشور‌های اسلامی خنثی شود.

مدیر دفتر نمایندگی در امور اهل سنت استان کرمانشاه گفت: نشست‌های افزایش بصیرت و وحدت میان مذاهب اسلامی یک ضرورت است که این نشست باحضور علمای شیعه و سنی به میزبانی شهرستان سرپل ذهاب که بانی آن لشکر عملیاتی ۲۹ حضرت نبی اکرم (ص) سپاه کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام حجت الله فاضلی افزود: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است و این توطئه‌ها در خارج از مرز‌های کشور طراحی می‌شود که برای مقابله با آن‌ها باید وحدت در کشور افزایش یابد.

او افزود: دشمن با شعار‌های جذاب در قالب نیاز‌های اجتماعی فردی و منطقه‌ای ورود می‌کنند، اما نیت آن‌ها بسیار مخرب است.

مدیر دفتر نمایندگی در امور اهل سنت کرمانشاه گفت: امروز پرچم اعتلای اسلام به دست رهبر انقلاب به اهتزاز درآمده و دست مدد به سمت تمام مسلمانان دراز است تا از تحقق اهداف شوم دشمن به مدد همراهی و همدلی علمای مذاهب مختلف اسلامی جلوگیری شود.

حجت الاسلام فاضلی ادامه داد: شیعه و سنی برادر هم هستند و تحت لوای قوانین اساسی جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنند.

امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب گفت: دشمنان در لباس اسلام با ایجاد تفرقه در میان مذاهب اسلامی به کشور‌های اسلامی نفوذ کرده و جان و مال و ناموس مسلمانان را به تاراج می‌برند که لازم است در برابر آن‌ها با تقویت وحدت اسلامی مقاومت کنیم.

ملارشید ثنایی بابیان اینکه تفرقه باعث عذاب و نکبت است، گفت: وحدت عامل موفقیت هر جامعه‌ای است از این رو علمای مذاهب مختلف اسلامی باید برای تقویت وحدت میان مسلمانان تلاش کنند تا دربرابر دشمنان برتری یابند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.