سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبر‌های استیضاح و برکناری شهردار کرمانشاه به کجا رسید؟

رئیس شورای شهر کرمانشاه در واکنش به برخی خبر‌ها درباره استیضاح و برکناری شهردار گفت: «سعید طلوعی» تا پایان عمر شورای شهر فعلی به کار خود ادامه خواهد داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، طیب حیدری رئیس شورای شهر کرمانشاه گفت : جلسه این هفته شورا قرار بود با موضوع سوال از شهردار کرمانشاه برگزار شود که سه نفر از اعضای شورا در مرخصی بودند و یک عضو هم به دلیل مشغله شخصی نتوانست در این جلسه حاضر شود که این موضوع سبب برگزار نشدن جلسه شد.

او گفت : تعدادی از اعضای شورا گرچه در ابتدا به آقای طلوعی رای مثبت داده اند، اما اکنون با ادامه فعالیت شهردار مخالف هستند و برای این مخالفت نیز دلایلی دارند که به اعتقاد خودشان موجه است.

حیدری افزود: البته اکثریت اعضای شورا از جمله من، با ادامه فعالیت شهردار موافق هستیم و برای حمایت خود دلایل متعددی داریم.

او از تعداد دقیق مخالفان و حامیان شهردار در شواری شهر ابراز بی اطلاعی کرد، اما افزود: این موضوع قطعی است که تعداد حامیان شهردار کرمانشاه از مخالفان او بیشتر است، اما متاسفانه اقلیت شورا به نظر اکثریت تمکین نمی‌کنند.

حیدری ادامه داد: شهردار کرمانشاه تا پایان عمر شورای شهر فعلی به کار خود ادامه خواهد داد.

رسانه‌ها به کمک بیایند

رئیس شورای شهر کرمانشاه گفت: رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری ایرنا برای کمک به اصلاح این وضعیت و کاهش اختلاف بین اقلیت شورا و شهردار بسیار موثر هستند و می‌توانند پای بزرگان شهر و استان را به حل موضوع باز کنند.

او گفت: جلسات ۲ هفته یک بار شورای شهر از این به بعد برگزار خواهد شد و شهروندان نگران این موضوع نباشند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.