سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف محموله احشام قاچاق در آزاد راه تهران –کرج

رئیس پلیس امنیت اقتصادی البرز ازتوقیف ۲ دستگاه خودرو کامیون حامل ۴۱ راس گوساله قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در آزاد راه تهران –کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی البرز گفت: به منظور تشدید اقدامات مقابله‌ای با قاچاق دام و برخورد با افراد فرصت طلب، کنترل محور‌های مواصلاتی و رصد تحرکات قاچاقچیان دام، به صورت ویژه در دستور کار پلیس اقتصادی استان البرز قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی البرز افزود: ماموران این پلس در حین ماموریت در آزاد راه تهران- کرج در محدوده "پل حصارک" به ۲ دستگاه خودرو کامیون حامل احشام مشکوک شدند.

سرهنگ افشاری گفت: بلافاصله ماموران دستور توقف خودرو‌ها را صادر کرده و پس از توقف در بازرسی از آن‌ها ۴۱ راس گوساله قاچاق، که فاقد مجوز دامپزشکی و مدارک قانونی بوده را کشف کردند.

او با بیان این که طبق برآورد کارشناسان ارزش احشام کشف شده ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند و محموله توقیف شده نیزتحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملکی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی  البرز با اشاره به حساسیت قاچاق دام در ماه‌های اخیر گفت: تلاش پلیس برای مبارزه با قاچاقچیان و اخلال گران اقتصادی با قوت ادامه دارد و نتایج آن به صورت مستمر اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام /ر. ن 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.