سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار مدرسه پاییزه "حقوق کودک"

مدرسه پاییزه "حقوق کودک" با مشارکت صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف)، دبیرخانه مرجع کنوانسیون حقوق کودک و دفتر امور خانواده و بانوان استانداری کرمانشاه آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، زهره رستمی مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری کرمانشاه گفت : مدارس فصلی حقوق کودک در فصول مختلف در استان‌های کشور برگزار می‌شود و پاییز امسال هشتمین مدرسه حقوق کودک کار خود را در کرمانشاه آغاز کرده است.

او گفت : این مدرسه دو روزه با هدف ارتقا و توانمندسازی افراد فعال در حوزه کودکان و نوجوانان در خصوص حقوق این قشر از جامعه است.

او ادامه داد: در مدرسه پاییزه حقوق کودک در کرمانشاه، هزار نفر شامل معلمان مقاطع ابتدایی و متوسطه، روانشناسان و مددکاران بهزیستی، وکلا و قضات فعال در حوزه کودک، پلیس اطفال و سمن‌های فعال در حوزه کودک آموزش‌هایی را در خصوص حقوق کودکان خواهند دید.

این مسئول گفت: به دلیل شرایط کرونایی این مدرسه دو روزه بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

رستمی افزود: این آموزش‌های توسط اساتید دانشگاه تهران ارائه خواهد شد و خوشبختانه استقبال از این مدرسه در کرمانشاه خوب بوده است.

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری کرمانشاه با بیان اینکه چالش‌های حوزه کودک در کشور تقریبا مشابه است، گفت: در استان کرمانشاه عمده چالش‌ها مربوط به بحث کودکان کار و ازدواج کودکان است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.