سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گودرزی طی اخطاری:

درآمدهای در نظر گرفته شده در بودجه ۱۴۰۰ قابل تحقق نیست

نماینده بروجرد گفت: دولت در لایحه بودجه درآمد‌های غیرواقعی تعریف کرده‌ است، بهتر است پیش از رد کلیات این لایحه، آن را پس بگیرد.

به گزارش خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان،  عباس گودرزی نماینده بروجرد در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی اخطاری گفت: آقای رئیس جمهور! بودجه‌ای که شما به مجلس داده‌اید باعث گرفتاری مردم و به چالش کشیدن حاکمیت خواهد شد، شما در بودجه از فروش دو میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه در روز صحبت کرده‌اید، اگر بنا بر نوشتن بود ۳ یا ۴ میلیون بشکه در روز می‌نوشتید.

گودرزی در ادامه همچنین خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: شما در بودجه درآمد‌های غیرواقعی تعریف کرده‌اید و از طرف دیگر مالیات خانه‌ها و خودرو‌های لوکس که در قانون بودجه سال ۹۹ آمده بود را در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ حذف کرده‌اید؛ این چه نحوه برنامه‌ریزی برای کشور است، شما چند ماه از سال آینده سکاندار مقام ریاست جمهوری هستید، اجازه دهید مردم با نام نیک از شما یاد کنند لذا بهتر است قبل از رد شدن کلیات لایحه بودجه سال آینده در مجلس شما درخواست برگشت لایحه را داده و آن را با توجه به منابع غیرواقعی اصلاح کنید.

وی در تذکری به وزیر بهداشت و درمان، سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی گفت: وضعیت نیرو‌های قراردادی مراکز درمانی به کجا رسید؟ واکسن کرونا در شرف آمدن است، ولی کسی در اقدام و عمل برای پرستاران و برای کارکنان مراکز درمانی کاری نکرد لذا خواهش می‌کنیم به وضعیت آن‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.