سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار حمیدیه:

فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در حمیدیه اجرا می‌شود

هاشمی با اشاره به بررسی مشکلات طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در حمیدیه گفت: اجرای فاز دوم این طرح در دست پیگیری است.

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه بررسی مشکلات طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در این شهرستان برگزار و پیگیری اجرای فاز دوم این طرح با حضور مسئولان مربوطه در دستورکار قرار گرفت.

او با اشاره به دستور کار جلسه و اهمیت موضوع فعالیت‌های مرتبط به بخش کشاورزی در شهرستان و ارتباط مستقیم آن با اقتصاد و معیشت مردم افزود: باید تمهیدات لازم جهت تکمیل و رفع معارضت طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری و همچنین اجرای فاز دوم در سطح شهرستان اتخاذ شود.

هاشمی بیان داشت: به منظور رفع معارضت تکمیل ایستگاه پمپاژ شماره ۴ تخلیه زهاب‌های کشاورزی لازم است موسسه جهاد نصر با هماهنگی سازمان آب و برق استان خوزستان و بخشدار گمبوعه اقدامات موردنیاز را به عمل آورند. همچنین موسسه جهاد نصر باید نسبت به تکمیل احداث سازه‌های بتنی و اتصال زهکش تخلیه روستایی شبیشه و احداث ایستگاه پمپاژ ثانویه اقدام نماید.

فرماندار حمیدیه در پایان بر اصلاح و ترمیم شکستگی ها، لایروبی کانال آب بر سلمان و جلوگیری از اتصال این کانال آب به زهکش تخلیه شرکت توسعه نشکر دهخدا تاکید کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.