سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

نصف هزینه‌های فرهنگی هنری تامین شده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: کمتر از نصف هزینه‌های انجام شده توسط این اداره کل در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری، تامین و تخصیص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صابر سهرابی در جلسه بررسی اعتبارات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: از مبلغ یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده امسال، حدود ۵۰۰ میلیون تومان به این اداره پرداخت شده است.

او تاکید کرد که این میزان اعتبار برای جشنواره تئاتر، برنامه‌های فرهنگی و هنری بزرگداشت سپهبد شهید سلیمانی، یادروز حافظ و سعدی، جشنواره بین المللی فیلم فجر، نمایشگاه کتاب و روز خبرنگار، هزینه شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه فارس را به فرهنگ و هنر می‌شناسند نه صنعت، فرهنگ را مظلوم‌ترین بخش جامعه کشور دانست.

سهرابی در عین حال گفت: برای ساخت هر موشن گرافیک یک دقیقه و چهل ثانیه‌ای با موضوع کرونا، مبلغی بالغ بر ۳.۵ میلیون تومان به بخش خصوصی هزینه پرداخت شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه منطبق با برنامه‌های ارائه شده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به این اداره کل مساعدت خواهیم کرد، از پرداخت مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار برای تعمیر و تجهیز تالار حافظ با تخصیص ۱۰۰ درصدی خبر داد.

نوروزی همچنین به پروژه‌های بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح استان اشاره و بر لزوم تامین اعتبار مورد نیاز مجتمع فرهنگی هنری سعادت شهر مرکز شهرستان پاسارگاد جهت بهره برداری این مجتمع حداکثر تا پایان سالجاری تاکید کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.