سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری خواستگار انتقام‌جو در اینستاگرام

فرمانده انتظامی شهرستان ملایراز دستگیری خواستگار انتقام‌جو در اینستاگرام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ محمدباقر سلگی، فرمانده انتظامی شهرستان ملایرگفت: به دنبال دریافت شکایت شهروندی با هویت معلوم مبنی بر ایجاد مزاحمت و تلاش برای تهدید و اخاذی اینترنتی از طرف فردی ناشناس با ساخت صفحه‌ای جعلی در اینستاگرام و ارسال پیام‌های خلاف واقعیت و نامطلوب در مورد شاکیه، مراتب با هماهنگی دستگاه قضایی به صورت ویژه در دستور کار مأموران و کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سلگی افزود: پس از کسب تحقیقات از فرد شاکی مشخص شد اخیراً به دنبال پیشنهاد ازدواج از سوی فردی و انجام تحقیقات صورت گرفته از سوی خانواده اش به سبب نداشتن اخلاق حسنه و گرایش به اعتیاد به مواد مخدر نسبت به ارائه پاسخ منفی به وی اقدام کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایرادامه داد: بر همین اساس این فرد نیز درصدد انتقام‌جویی برآمده و اقدام به انجام این سری اقدامات غیرقانونی کرد که با شناسایی دقیق توسط مأموران و با تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شد.

سلگی با اشاره به اینکه همه ملزم به رعایت قانون هستند، بیان کرد: رعایت قانون در فضای حقیقی و مجازی هیچ گونه تفاوتی نداشته و در صورت تجاوز به حریم شخصی افراد در فضای مجازی طبق قانون با مرتکب برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.