سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ معلم اسدآبادی پژوهشگر برتر کشوری شدند

فرماندار اسدآباد گفت: از مجموع ۱۴ معلم پژوهشگر برتر این شهرستان در سال جاری ۲ معلم به عنوان پژوهشگر برتر کشوری و هشت معلم نیز مقام استانی را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید کتابی، فرماندار اسدآباد گفت: از مجموع ۱۴ معلم پژوهشگر برتر این شهرستان در سال جاری ۲ معلم به عنوان پژوهشگر برتر کشوری و هشت معلم نیز مقام استانی را کسب کردند.

او با تاکید بر اولویت قرار گرفتن اتمام و تکمیل طرح‌های عمرانی آموزشی شهرستان از بهره‌برداری کانون فرهنگی تربیتی شهید طائفی اسدآباد در بهار سال ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: در حال حاضر این طرح دارای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی بوده و در مرحله نازک کاری قرار دارد که برای اتمام طرح به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰ نقطه روستایی اسدآباد دارای اینترنت ۲ G بوده که در رابطه با اینترنت دارای مشکل هستند، تشریح کرد: در سه ماه گذشته سه منطقه ۲ G روستایی شهرستان به ۳ G ارتقاء یافته که مرتفع شدن مشکل مابقی روستا‌ها نیز در دست اقدام است.

کتابی در رابطه با برگزاری کلاس‌ها و آموزش‌های حضوری در ۱۲۵ مدرسه زیر ۵۰ نفر دانش آموز سطح شهرستان نیز گفت: در خصوص برگزاری کلاس‌های حضوری، تابع تصمیمات ستاد کرونا کشور و استان هستیم و در حال حاضر مدیریت هوشمند محدودیت‌ها تا ۲۹ آذر تمدید شده و باید منتظر تصمیمات جدید ستاد کرونا کشور و استان باشیم.

شهرستان اسدآباد  با بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در مسیر همدان _ کرمانشاه و در فاصله ۴۵ کیلومتری غرب همدان واقع شده است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.