سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاجری: بزرگ ترین آرزوی ما بازگشت بازیکنان مصدوم تیم است

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: بزرگ ترین آرزوی ما بازگشت بازیکنان مصدوم تیم است زیرا در این صورت تمرکز ما بالاتر می رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال مس کرمان درباره بازی فردای تیمش مقابل نود ارومیه اظهار داشت: نود ارومیه در بازی‌های قبلی نشان داده که تیم سختکوشی است. نود ارومیه در دفاع عملکرد خوبی دارد و نخستین هدفش گل نخوردن و گرفتن یک امتیاز است. مقابل نود باید باهوش‌تر بازی کنیم. متاسفانه در بازی قبلی روی غفلت ۲ گل خوردیم و امتیازات حساس خانگی را از دست دادیم که به خاطر آن از طرف خودم و بازیکنان از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

مهاجری در ادامه گفت: تلاش می‌کنیم که از این به بعد کمتر اشتباه کنیم. مصدومیت‌های غیر قابل انتظار هم دست ما را تا حدود زیادی بست و نمی‌توانستیم تعویض‌های مدنظرمان را انجام دهیم. امیدوارم با تلاش‌های کادر پزشکی مصدومان ما هر چه زودتر شرایط بازی را به دست بیاورند. این بزرگ‌ترین آرزوی ما است، زیرا در این صورت تمرکز ما بیشتر می‌شود. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا ۳ امتیاز بازی فردا را بگیریم و به شرایط خوبی که داشتیم بازگردیم. 

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان درباره غایبان تیمش برای بازی مقابل نود ارومیه اظهار داشت: خدا را شکر بازیکن محرومی نداریم، اما ۳، ۴ مصدوم داریم. عسگری و سالاری از جمله بازیکنانی هستند که قطعا به بازی با نود نمی‌رسند.


بیشتر بخوانید

مهاجری: باید حواسمان به اتفاقات خارج از زمین باشد/ عده‌ای می‌خواهند ترمز مس کرمان را بکشند


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.