سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری سالگرد شهید عبدالمهدی کاظمی به‌صورت مجازی

پنجمین سالگرد شهادت شهید عبدالمهدی کاظمی از شهدای مدافع حرم با توجه به شیوع بیماری کرونا به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

نام و یاد شهیدان همیشه بر زبان جاری است. شهیدان مدافع حرم، مدافع امنیت و آرامش ما هستند. مدافعانی که سلاحشان تواضع و ازخودگذشتگی است. امروز سالگرد یکی از همین شهدای والامقام است. شهید عبدالمهدی کاظمی که نام خود را در کتاب ماندگار مقاومت ثبت کرد.
شهید عبدالمهدی کاظمی متولد سال۱۳۶۳ با مدرک تحصیلی کارشناسی رشته حقوق در سال ۱۳۸۵ وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد. او همچنین در رشته ورزشی تکواندو فعالیت داشت. درسال ۱۳۸۴ ازدواج کرد و از این شهید دو فرزند به نام‌های فاطمه و ریحانه به یادگار مانده است.
وی در اواخر آذر سال ۱۳۹۴ در جبهه مقاومت اسلامی و در جنگ حق علیه باطل در حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

عباس کاظمی پدر شهید عبدالمهدی کاظمی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  اظهار داشت: امسال پنجمین سالگرد شهید کاظمی است و ما قصد داریم با‌توجه به شیوع بیماری کرونا، این مراسم را به‌صورت مجازی برگزار کنیم.

او درباره چگونگی چاپ کتاب این شهید افزود: قرار است کتاب این شهید بزرگوار به همت یکی از ناشران در قم به زودی چاپ و منتشر شود.
پدر این شهید مدافع حرم اضافه کرد: پسرم ارادت خاصی به حضرت زینب (س) داشت و برای اعزام به سوریه و جنگ در برابر دشمنان اسلام تلاش می‌کرد.

او درباره ویژگی‌های شخصیتی فرزند شهیدش گفت: پسرم به من و مادرش علاقه فراوانی داشت و همیشه به حدیث پیامبر اکرم (ص) درباره احترام به والدین اشاره می‌کرد و همواره احترام به پدر و مادر را سرلوحه کار زندگی خود قرار داده بود.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.