سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدولی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

بازگشت روند صعودی به بازار طلا و سکه

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: قیمت طلا و سکه امروز افزایش یافت و نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۱۳ هزار تومان رسید.

ابراهیم محمد ولی در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: امروز قیمت هر قطعه سکه طرح جدید نسبت به روز گذشته حدود ۲۵۰ هزار تومان افزایش یافت و به ۱۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا شرایط خاصی را برای بازار‌ها به خصوص فروش طلا و سکه به وجود آورده به طوری که انجام معامله در بخش جواهر و مصنوعات طلا تقریبا به صفر رسیده و معاملات تنها جهت سرمایه گذاری انجام می‌گیرد.
 

بیشتر بخوانید:


محمدولی ادامه داد: نرخ هر انس جهانی طلا طی یک روز گذشته بیش از ۲۸ دلار افزایش یافته به همین دلیل قیمت طلا و سکه نیز امروز روند صعودی را تجربه می‌کند.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران تصریح کرد: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۱۷ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و سکه‌ یک گرمی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در بازار‌های داخلی معامله شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: قیمت طلا ، قیمت سکه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۰۴ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
باز روحانی شروع کرد...پاسخ رد شنید بازار را بهم ریخت...
ناشناس
۰۶:۵۲ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
ملت رو بیچاره کردین خون ملت رو توشیشه کردین با اعصاب و روان آدم بازی میکنید
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
جناب محمد ولی رئیس اتحادیه طلا که سال ۹۷ و ۹۸ بارها و بارها گفتند قیمت طلا در ایران اصلا" و ابدا" به اونس جهانی ربطی نداره و فقط و فقط به دلار بستگی داره .صدی ایشون رو بنده هنوز دارم.حالا چطور شده که حرفش رو تغییر داده و طلا به اونس وابسته شده؟؟؟؟ ناگفته نماند که ایشان و تمامی کارکنان اتحادیه و حتی آبدارچی اتحادیه، ذینفع طلا و سکه هستند و خوش ندارن که قیمت طلا کاهش پیدا کنه . ظاهرا" کسی هم تو این کشور بر کار اتحادیه طلا نظارتی نداره.واقعا" عجیبه!!!!!!!!
مریم
۲۲:۱۲ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
خدا همه بیمارا رو شفا بده ایشان رو هم شفا بده
ناشناس
۲۱:۱۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
قیمت ارز میاد پایین و قیمت جهانی طلا میره بالا ، قیمت ها افزایش پیدا میکند. و قیمت ارز میره بالا و قیمت جهانی طلا میاد پایین ، باز هم قیمت ها میره بالا
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
خودرو اومد پایین چرا سکه میره بالا
ناشناس
۲۲:۲۳ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
چون رئیس اتحادیه طلا خودش تو قضیه‌ی طلا و سکه ذینفع هست و خوش نداره که قیمت طلا و سکه کاهش پیدا کنه.
مهدی
۱۹:۲۲ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
استفاده از کلمه ی روند اشتباهه، روند رو موقعی استفاده میکنن که یه مسیری رو نسبتا رفته باشه، نه اینکه با هر بالا و پایینی بگیم روند عوض شده.
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
چی شد دیروز زدید کاهش چشمگیر لابد هزار تومن اومد پایین 1میلیون رفت بالا
ناشناس
۱۸:۴۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
ارزونی محاله... چون نمی گذارند، کسی همه زورش به این ها نمی رسه