سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ردپای ۲ مدیر سابق استقلال در دعوای اسماعیلی و مددی

۲ مدیر سابق باشگاه استقلال در اختلاف اخیر هافبک تیم فوتبال استقلال با سرپرست این باشگاه نقش دارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرشید اسماعیلی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران پس از درگیری لفظی با احمد مددی، سرپرست باشگاه بر سر رقم قراردادش همچنان از حضور در تمرینات محروم است و برای آبی پوشان بازی نمی‌کند تا وضعیت قرارداد این بازیکن مشخص شود.

پیش از این اعلام شده بود علی نامداری که قرار بود عضو هیئت مدیره آبی پوشان شود و این امر اتفاق نیفتاد، رقم ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان را جدا از قرارداد به این بازیکن در ابتدای فصل اهدا کرده است که پس از گذشت مدتی مشخص شد نامداری تا این لحظه رقمی را به عنوان هدیه پرداخت نکرده است و تمامی مبالغ پرداختی او به نوروزی و سعادتمند، مدیران سابق باشگاه برای واریز مطالبات بازیکنان بوده است.


بیشتر بخوانید


به این ترتیب نوروزی و سعادتمند بر اساس قول‌هایی که در ابتدای فصل به بازیکنان داده اند، اکنون باید پاسخگوی رقم‌های زیر میزی در قرارداد‌ها باشند؛ در حالی که هر ۲ در مصاحبه‌های خود مخالف صد در صد پرداخت پول‌های زیر میزی بودند. حال طرح پرونده اسماعیلی باعث شده است تا عملکرد نوروزی و سعادتمند با صحبت هایشان متضاد به نظر برسد.

با این وجود اسماعیلی در ابتدای فصل باعث شد تا جذب محمد دانشگر که تا لحظه آخر برای استقلالی‌ها نا مشخص بود، هموار شود و اقدام بازیکن اخراجی در تمرین این روز‌های استقلال راه وصل استقلال و دانشگر بوده است و اکنون این موضوع از دید مدیران استقلال به چشم نمی‌آید.

با پیگیری‌های ما به نظر می رسد که سعادتمند و نوروزی باید با حضور در باشگاه درباره قرارداد فرشید اسماعیلی اظهاراتی را بیان کنند؛ چرا که روی کاغذ مقصران اصلی محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.