سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی به صورت مجازی در کرمانشاه

دبیر اجرایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار کرمانشاه گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ آذر ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سیامک آزادی دبیر اجرایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار کرمانشاه گفت:به دلیل محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی  از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ آذر ماه و به صورت  مجازی برگزار می شود.

او افزود: سعی شده در بستر فضای مجازی غرفه‌هایی را طراحی کنیم تا دستگاه‌های اجرایی، مراکز تحقیقاتی، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و واحد‌های فناور بتوانند آخرین دستاورد‌های خود را در قالب اطلاعات توصیفی، فیلم، عکس و کاتالوگ به نمایش بگذارند.

آزادی تصریح کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ آذر در دسترس خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته با مراجعه به درگاه اینترنتی WWW.EXPO.JDPORTAL.IR از این نمایشگاه بازدید کنند.

او  با بیان اینکه بیش از ۳۵ دستگاه اجرایی، مراکز تحقیقاتی، دانشگاه‌ها و مراکز رشد برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اندگفت: بازدیدکنندگان می‌توانند در غرفه‌های طراحی شده به بازدید از محصولات فناورانه و دستاورد‌های پژوهشی استان طی یک سال گذشته بپردازند و برای کسب اطلاعات تکمیلی با مسئولین غرفه‌ها در ارتباط باشند.

انتهای پیام/س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.