سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مددجویان شهرستان اهر ۱۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال می‌گیرند

فرماندار اهر گفت: ۱۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این شهرستان پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،خدابخش فرماندار اهر در جلسه هماهنگی شورای بانک‌های شهرستان اهر از اختصاص ۱۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی جهت کارآفرینی ، خوداشتغالی و خودکفایی خبر داد و گفت: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی شرایط جامعه را لحاظ کنند.

او افزود: گله‌مندی مردم از عدم رعایت ضوابط بهداشتی در برخی بانک‌های اهر مورد رسیدگی قرار گرفت و سعی کردیم تا خواسته مردم در بانک‌ها و در شرایط کرونایی لحاظ شود.

خدابخش گفت: ایراداتی در رابطه با وام ازدواج در سیستم بانکی وجود دارد که موجب شده تا گلایه‌هایی پیش بیاید و انتظار می‌رود ایراد سیستم بانکی به مراجع بالادستی جهت رفع آن انتقال داده شود.

فرماندار شهرستان اهر با اشاره به این‌که ۲۵ درصد منابع مالی بانک‌های شهرستان اهر در قالب تسهیلات به کشاورزان باید تعلق گیرد، گفت: روستاییان و عشایر برای بهره‌مندی از تسهیلات نیاز به ضامن کارمند دارند، ولی چون در اطرافیانشان کارمندی نیست نمی‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

او  با تاکید بر پرهیز از تبادل وجه نقد در بانک‌ها و اصناف شهرستان اهر گفت: تا حد امکان باید تبادل وجه نقد در صنوف و بازار از رده خارج و به صورت کارت بانکی مراودات انجام شود.

خدابخش با ذکر این‌که عدالت در پرداخت تسهیلات به اقشار مردم در بانک‌ها باید رعایت شود، افزود: تبعیض قائل شدن بین مراجعان از لحاظ ضامن و سایر مراحل اداری به هیچ عنوان قابل‌قبول نیست و همچنین بانک‌ها در رابطه با دریافت مطالبات و معوقات؛ می‌توانند با دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌ها همکاری داشته باشند.

فرماندار شهرستان اهر همچنین از پرداخت ۶ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان تسهیلات به بخش‌های گلخانه و دامپروری در سال‌جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال برای ۷۲ طرح کشاورزی ۶۳ میلیارد تومان تسهیلات تصویب شده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.