سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

اهمیت باغ‌های تهران علت حساسیت اعضای شورای شهر

ريیس شورای شهر تهران درباره اهمیت باغ های سطح شهر تهران و حساسیت اعضای شورا توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در حاشیه دویست و پنجاه ششمین جلسه علنی شورای شهر که امروز سه‌شنبه ۲۵ آذر ماه برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنده امروز در ابتدای جلسه بصورت مجازی حاضر بودم و امروز عمدتا به موضوع باغ‌ها توجه شد و ۹ باغ تعین  تکلیف شدند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا سخنگوی شورای شهر توهین می‌کند و انتقادات سختی دارد اظهار کرد: علت، شفافیت شورای شهر و مطرح شدن موضوع باغ‌ها است زیرا در گذشته باغ‌ها در جلسه غیر علنی مطرح میشدند، اما امروز این موضوع در جلسه علنی مطرح می‌شود.

هاشمی ادامه داد: درحال حاضر ته مانده باغ‌های تهران وجود دارد و به همین دلیل حساسیت برای باغ‌ها زیاد شده است و همین اهمیت ممکن است منجر به اعتراض اعضا شود.

رئیس شورای شهر تهران درباره پرونده باغ‌ها گفت: سالانه حدود ۱۰ هزار پرونده تقاضای ساخت دارند، اما شاید ۱۰۰ مورد آن وارد شورا شود که یکی از راه‌های تعین و تکلیف آن‌ها رای اعضا است و ما درمورد هر ملکی که فکر می‌کنیم نمی‌توانیم درباره آن به نتیجه برسیم به رای اعضا مراجعه میکنیم.

وی ادامه داد: ۶۳ پرونده به شورا آمده است که ۴۰ مورد آن، هم در گذشته هم درحال حاضر باغ معرفی شده‌اند و برای توجه به باغ‌ها جلسات متعددی برگزار کردیم و قرار است دوباره در صحن مطرح شود.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.