سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش سرعت وزش باد در برخی مناطق هرمزگان/ دریا متلاطم است

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز تا ساعات ظهر در مناطق شرقی و مرکزی استان و محدوده تنگه هرمز افزایش سرعت باد شمال شرقی با شدت کمتر نسبت به روز گذشته ادامه خواهد داشت.

مرضیه سی سی پور، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،گفت: امروز در جزایر خلیج فارس از جمله جزایر غربی و جنوبی وزش باد جنوب شرقی و افزایش ابر پیش بینی می‌شود و دریا در این مناطق متلاطم خواهد بود.

سی سی پور افزود: تا ساعات ظهر امروز در مناطق شرقی و مرکزی استان و محدوده تنگه هرمز نیز افزایش سرعت باد شمال شرقی با شدت کمتر نسبت به روز گذشته ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه بامداد امروز کمینه دمای هوا در شهر حاجی آباد به ۱ درجه سانتی گراد بالای صفر رسید، گفت:از لحاظ دمایی به تدریج طی روز‌های پایانی هفته جاری در اغلب نقاط استان افزایش نسبی دمای کمینه پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود: یک موج بارشی از روز چهارشنبه وارد مناطق جنوب غربی کشور می شود که تاثیر بارشی قابل ملاحظه آن در مناطق شمالی خلیج فارس خواهد بود.

سی سی پور گفت: با توجه به نقشه‌های فعلی، طی روز‌های پنجشنبه و جمعه در مناطق غربی و طی روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده در مناطق شرقی تنگه هرمز احتمال بارش پراکنده دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.