سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروانی: می‌توانیم اتفاق تاریخی در فینال آسیا برای کشورمان رقم بزنیم/ شخص اضافی همراه پرسپولیس به قطر نیامده است

مدیرتیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم در آستانه بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت این تیم  در آستانه بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: در خدا را شکر شرایط تیم خوب است و امروز اولین جلسه تمرین ما در قطر برگزار شد. همچنین دومین جلسه تمرینی تیم فردا برگزار می‌شود تا آمادگی بیشتری برای بازی فینال آسیا به دست ‌آوریم. به طور حتم همه اعضای تیم از حساسیت بازی فینال مطلع هستند و همه تلاش خود را می‌کنند. امکانات و وضعیت هتل و زمین تمرین در قطر خوب است  و امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد و نتیجه لازم را کسب کنیم.  

پیروانی درباره وضعیت  بازیکنان پرسپولیس گفت: ما به محض ورود به قطر تست کرونا دادیم و خدا را شکر تست کرونای همه اعضای تیم منفی شد. به نظرم ۴۸ ساعت قبل از بازی فینال آسیا هم یک تست کرونا از همه نفرات  تیم پرسپولیس بگیرند. همه چیز خوب است و مصدومی هم نداریم و همه بازیکنان در سلامت کامل هستند. آرزویمان این است که به نتیجه دلخواه در فینال آسیا برسیم و از هواداران و ملت ایران تقاضا دارم که ما را دعا کنند تا بتوانیم اتفاق بزرگ و تاریخی برای کشورمان رقم بزنیم.  

ما برای تفریح به قطر نیامدیم 

مدیر تیم پرسپولیس درباره شرایط کاروان پرسپولیس و شایعات به وجود آمده در تهران بیان کرد: شایعات همیشه وجود دارد و دوستان گفتند که کاروان پرسپولیس ۸۰ الی ۱۰۰ نفر هستند و یکسری از نمایندگان مجلس به قطر آمدند و این مسائل درست نیست. همچنین نفر و شخص اضافی همراه تیم پرسپولیس نیست و نسبت به دوره پیش فقط ۳، ۴ نفر اضافه شدند و یکی، ۲ نفر از اصحاب رسانه هستند. به هر حال خیال هواداران راحت باشد، چون ما برای تفریح به قطر نیامدیم و در اینجا حضور یافتیم تا تلاش کنیم افتخار بزرگی برای ایران و باشگاه بزرگ و مردمی پرسپولیس رقم بزنیم.  

بخش تبلیغات ای اف سی اجازه مصاحبه را نمی دهد 

پیروانی درباره محدودیت‌ها برای پوشش تمرینات پرسپولیس وجود دارد، گفت: بله، محدودیت‌های سفت و سختی در قطر وجود دارد و بخش بازاریابی و تبلیغات ‌ای اف سی اجازه مصاحبه در کنار زمین مسابقه را نمی‌دهد. ما تنها جایی که می‌توانیم مصاحبه کنیم در هتل است. محدودیت‌ها دست من و شما نیست و قوانین  ‌ای اف سی است و ان شا الله در آینده اتفاقاتی رخ بدهد که این محدودیت‌ها کاهش یابد.  

او در پایان  درباره اینکه پرسپولیس می‌تواند با جام قهرمانی به ایران بازگردد، گفت: آرزوی قلبی همه هموطنان ما است و مردم از راه دور تیم پرسپولیس را دعا کنند و انرژی مثبت بفرستند. ما دیدار سختی داریم، چون باید با تیم قوی بازی کنیم. البته بازیکنان ما مرد روز‌های سخت هستند و مطمئن باشید همه تلاش خود را می‌کنند که با بهترین نتیجه به کشور بازگردند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علیاری
۰۹:۲۳ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
بنده خدا مگر تو هم مانند سایر افراد در ایران ماندی ؟؟؟؟