سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین:

به تیم والیبال شهرداری ارومیه تبریک می‌گویم

آرمات، سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین پس از شکست مقابل شهرداری ارومیه در خصوص این دیدار صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود آرمات، سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین پس از شکست مقابل شهرداری ارومیه بیان کرد: می‌دانستیم امروز بازی سختی با تیم پرمهره و ملی پوش شهرداری ارومیه داریم، چرا که این تیم برای قهرمانی بسته شده است و به همین دلیل روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کردیم تا مقابل چنین تیمی نمایش خوبی داشته باشند.

او افزود: البته امروز از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ چرا که ۳ بازیکن مصدوم در یک پست داشتیم و با یک دریافت کننده در بازی امروز حاضر شدیم و مجبور بودیم از بازیکنان دیگر در این پست استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید


آرمات ادامه داد: ۲ بازیکن کلیدی تیم در بازی گذشته دچار مصدومیت شده‌اند. به پیمان اکبری و بازیکنان ملی پوش شهرداری ارومیه تبریک می‌گویم. بسیار بهتر و هماهنگ‌تر از ما کار کردند و به برد رسیدند.

آرمات در پایان گفت: رقابت‌ها در نیم فصل برای ما به اتمام رسید. به مسئولان خسته نباشید می‌گویم که با توجه به مشغله های موجود و بیماری کرونا موفق شدند بازی‌ها را به خوبی مدیریت کنند. تیم‌ها را در ۲ سالن تقسیم بندی کردند، به طوری که همه به صورت یکسان در هر ۲ سالن بازی داشته باشند. امیدوارم در دور برگشت نیز با همین کیفیت، نظم و انضباط مسابقات برگزار شود تا بتوانیم بازیکنان ملی پوش را برای کمک به تیم ملی در المپیک توکیو آماده کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.