سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت بیش از ۱۰۰ بسیجی آبادان در طرح شهید سلیمانی

رئیس مرکز بهداشت شهرستان آبادان گفت: ۱۵۰ بسیجی در قالب طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی در آبادان آموزش دیده و در طرح غربالگری بیماری کووید ۱۹ مشارکت دارند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،نجمه سیدآقامیری رئیس مرکز بهداشت شهرستان آبادان روز دوشنبه گفت: در راستای اجرای طرح محله محور شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی آموزش لازم به بسیجیان شرکت کننده در طرح داده شد و این افراد در قالب تیم‌های نظارتی و مراقبتی حوزه‌های بسیج بر اساس نزدیکی به پایگاه‌ها و مراکز بهداشتی محله‌های شهری سازماندهی شدند.

او افزود:در مناطق روستایی آبادان نیز آموزش و همکاری نیروی‌های بسیجی بر اساس حوزه‌های مقاومت و خانه‌های بهداشت در حال برنامه‌ریزی و اجرا است.

سیدآقامیری هدف از اجرای طرح شهید سلیمانی را در راستای اجرای طرح هر خانه یک پایگاه سلامت به منظور قطع زنجیره کرونا در محله‌های مختلف آبادان اعلام کرد و اظهار داشت:کمیته‌های پنجگانه به منظور اجرای دقیق این طرح در شهرستان آبادان فعال هستند.

او گفت:گشت‌های نظارت بر دستورالعمل‌های بهداشتی با همکاری بسیج اصناف و گروه‌های بازرسی مرکز بهداشت آبادان فعال شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان آبادان به کاهش میزان ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در شهرستان آبادان پس از اجرای طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: برای حفاظت مردم در برابر بیماری هیچ راهی جز رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پیشگیری وجد ندارد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.