سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق حرفه ای با ۶۰ فقره سرقت در چالوس

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و اموال داخل خودرو با ۶۰ فقره سرقت در چالوس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت و اموال داخلی خودرو‌ها در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی چالوس با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی به فردی که دارای سابقه سرقت در آن شهرستان بود، مظنون شدند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و در بازجویی به عمل آمده تاکنون به ۴۷ فقره سرقت موتورسیکلت و ۱۵ فقره سرقت باطری و اموال داخلی خودرو‌ها در آن شهرستان اعتراف کرده است.

این مقام انتظامی از شناسایی و دستگیری یک خریدار اموال سرقتی در ادامه رسیدگی به این پرونده خبر داد و افزود: تلاش برای کشف اموال سرقتی و تحویل آن به مال باختگان در دستور کار ماموران قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه متهم و همدست وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند به مردم توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی و خوددداری از پارک خودرو و موتورسیکلت در محیط‌های خلوت و فاقد روشنایی مناسب، با اعلام به موقع اخبار در حوزه‌های امنیتی و انتظامی پلیس را در اجرای ماموریت‌ها یاری دهند.
 
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.