سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:

ایلام، استان سبز کشور می‌شود

شمس الهی گفت:با گازدار شدن شهر‌های پهله و میمه، ایلام به یکی از استان‌های سبز کشور تبدیل می‌شود.

عباس شمس الهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار روه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ با اشاره به اینکه با گازدار شدن شهر‌های پهله و میمه، ایلام به یکی از استان‌های سبز کشور تبدیل می‌شود، گفت: در حال حاضر ۲۴ شهر استان گازدار هستند و تنها شهر‌های پهله ومیمه با پیشرفت فیزیکی ۸۵ و ۹۵ درصد در حال اجرا هستند که با اقدامات انجام شده تا پایان سال جاری کلیه شهر‌های استان گازدار می‌شوند.

شمس الهی افزود: در حال حاضر شهر میمه زرین آباد دارای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی می‌باشد که با برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان دیماه گازدار خواهد شد و شهر پهله نیز تا پایان سال جاری گازدار و مشعل گاز در این بخش روشن خواهد شد.

او اظهار داشت: در شهر میمه ۱۵ کیلومتر شبکه و همچنین خط تغذیه از ملکشاهی تا میمه بطول ۴۵ کیلومتر انجام شده و هم اکنون در حال آماده سازی و آزمایش شبکه برای تزریق گاز به این شهر هستیم و پیمانکار نصب علمک آن نیز در حال انتخاب از طریق برگزاری مناقصه می‌باشد که انتظار میرود تا یکماه دیگر مشعل گاز در این منطقه روشن شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه اقدامات همکاران این شرکت در بخش زرین آباد با توپوگرافی خشن و صعب العبور بودن مسیر، نمونه بارز تلاش جهادی می‌باشد، عنوان کرد: در پهله زرین آباد ۸۰ کیلومتر خط تغذیه و ۹۰ کیلومتر شبکه با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال و توسط ۱۴ پیمانکار در فاز‌های مختلف انجام شده و هم اکنون این پروژه در مراحل پایانی کار است.

شمس الهی یادآور شد: شهر پهله و ۱۰ روستای اطراف آن با شبکه داخلی ۸۰ کیلومتر انجام و خط تغذیه آن با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست که پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری مشعل گاز در شهر پهله و روستا‌های آن نیز روشن گردد.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: شرکت گاز ، مشعل گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.