سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۵ تن روغن و برنج تنظیم بازار در خاش توزیع شد

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت خاش گفت: ۸۵ تن روغن خوراکی و برنج هندی در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و کمک به تامین نیاز‌های اساسی مردم در نقاط مختلف این شهر توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهدی اسماعیلی مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت خاش اظهارداشت: برنج هندی در کیسه‌های ۱۰ کیلوگرمی با قیمت ۱۸۵ هزار تومان در بازار خاش توزیع شده است.

او بیان کرد: روغن‌های خوراکی نیز در وزن‌های ۸۱۰ گرمی با قیمت ۹ هزار تومان و روغن‌های مایع پنج کیلوگرمی در برند‌های مختلف با قیمت ۵۰ و ۵۶ هزار تومانی و روغن پنج کیلوگرمی جامد نیز با قیمت ۶۳۲ هزار ریال توزیع شد.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت اظهارداشت: در هشت ماهه نخست امسال نیز ۲ هزار و ۹۲۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و خدماتی انجام و ۲۱۷ فقره پرونده تخلف تشکیل و متخلفان به پرداخت رقمی حدود ۲۶ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

او ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون ۲۴۷ گزارش مردمی در ستاد خبری ۱۲۴ثبت که ۱۵۹ مورد آن منجر به تشکیل پرونده تخلف و ۱۲۵ مورد بازدید مشترک نیز انجام شده است.

اسماعیلی اظهارداشت: با تخلفات کم و گران فروشی، عرضه خارج از شبکه، احتکار، تقلب، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور خرید و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت جدی برخورد می‌شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.