سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش برای ارتقای جایگاه بانوان در ادارات شهرستان کارون

معاون فرماندار کارون گفت: بانوان علیرغم تمام کمبود‌های موجود در کلیه عرصه‌ها فعالیت مستمری دارند و برای ارتقای بیش از پیش جایگاه بانوان ادارات شهرستان اهتمام ویژه شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم عساکره معاون فرماندار کارون گفت: بانوان علیرغم تمام کمبود‌های موجود در کلیه عرصه‌ها فعالیت مستمری دارند و برای ارتقای بیش از پیش جایگاه بانوان ادارات شهرستان اهتمام ویژه کنند و از کارکنان زن در عرصه اشتغال زایی، مادران شهدا و کارآفرینان نمونه شهرستان تقدیر و تجلیل خواهد شد.

او با بیان اینکه تربیت نسل‌های سازنده مهم‌ترین و برجسته‌ترین نقش زنان است، افزود: در این مسیر حساس باید پشتیبان و حمایت کننده زنان در عرصه اجتماع باشیم و مسولیت پذیری زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی نشاندهنده جایگاه والای آنها است.

عساکره بیان داشت: بانوان از اوایل انقلاب اسلامی در همه حوزه‌ها از جمله ورزشی، فرهنگی، هنری، بهداشت و… حضوری چشمگیر دارند و برنامه‌هایی در ایام فاطمیه در جهت شناخت و آشنایی با سیره نورانی و روش زندگی حضرت فاطمه (س) از طریق فضای مجازی و تبلیغات محیطی تدوین و اجرا شود.

معاون فرماندار کارون گفت: ان شاءالله در دهه فجر امسال بازارچه خوداشتغالی بانوان فعالیت خود را آغاز ‌می‌کند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.