سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۲ کلاس اقماری در فردوس و سرایان

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۲ کلاس اقماری آموزش از راه دور در شهرستان های سرایان و فردوس با مشارکت خیرین افتتاح شد.

واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به تحصیل ۴۰ دانش آموز دختر و پسر در دوره‌های متوسطه اول و دوم فردوسی و سرایانی، گفت: برای تجهیز این ۲ کلاس اقماری در این شهرستان ها مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان مورد نیاز است که توسط موسسه دارالاکرام حضرت اباالفضل (ع) تأمین و هزینه می‌شود.

او با بیان این که تحصیل دانش آموزان در این دو کلاس رایگان است، افزود: کلاس ها‌ی اقماری شهرستان‌های فردوس و سرایان به منظور اجرای طرح آبا و جذب حداکثری دانش آموزان بازمانده از تحصیل افتتاح شد.


بیشتر بخوانید


واقعی تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان این دیار در شبکه شاد حضور دارند و برای قریب ۱۰ درصد باقی مانده نیز با مشارکت خیرین نیکوکار شهرستان مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان، برای خرید ۵۰ گوشی هوشمند هزینه شده و در اختیار ۵۰ خانواده‌ی دانش آموزان محروم از گوشی هوشمند قرار گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: علاوه بر این بیش از ۲۷۰ نفر از اولیای دانش آموز محروم از گوشی هوشمند شهرستان فردوس برای دریافت وام ۳ میلیون تومانی به بانک‌های عامل معرفی شدند.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.