سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای برنامه‌های هفته قرآن و عترت و نماز در مهاباد

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهاباد گفت: ۹ برنامه طی هفته قرآن و عترت و نماز در این شهرستان اجرا می‌شود.

رحمانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: صدور پیام مشترک امام جمعه و مدیر آموزش وپرورش، برگزاری محفل انس با قرآن مجازی، درج احادیث نبوی، برگزاری انواع مسابقات قرآن، تهیه روزنامه دیواری مجازی بروشور و پوستر در پیام رسان‌های داخلی وشبکه شاد، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ دینی، تولید محتوای قرآنی، دیدار با علما وائمه جماعت و تجلیل از برترین‌های های قرآنی مهمترین برنامه‌های اجرایی هفته قرآن خواهند بود.

رحمانی با اشاره به اینکه ۲۴ تا ۳۰ آذرماه به عنوان هفته قرآن و عترت و نماز در مدارس سراسر کشور نام‌گذاری شده است، افزود: در این هفته فضای معنوی و روحانی بر فضای مدارس حاکم می‌شود.

این مقام مسئول تعمیق و توسعه فرهنگ غنی قرآن کریم، عترت و نماز را زمینه‌ساز انس بیشتر دانش‌آموزان و فرهنگیان با سرچشمه‌ی زلال معارف غنی قرآن کریم، اهل بیت (ع) و مصونیت‌بخشی جوانان و نوجوانان بیان کرد.

او با بیان اینکه معنویت گوهر دین است، اذعان کرد: دین مبین اسلام با به رسمیت‌شناختن ابعاد وجودی انسان در تمام زمینه‌ها برنامه‌هایی را تدارک دیده که ضامن سلامت فیزیکی و امنیت روحی و روانی انسان در هر عصر و دوره‌ای و در هر مکان و محدوده‌ای باشد.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.