سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بستری‌های روزانه کرونا در آذربایجان‌غربی دورقمی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: بستری‌های روزانه کرونایی پس از حدود سه ماه، دورقمی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۹ نفر از مردم آذربایجان غربی به بیماری کووید ۱۹ مبتلا و ۷۰ نفر نیز بر اثر این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

او با اشاره به ابتلای بیش از ۹۴ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا اضافه کرد: در حال حاضر، تعداد بستری های مربوط به سندروم حاد تنفسی در استان به ۸۶۰ نفر رسیده که حدود ۵۰ درصد شرایط اوج بیماری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: از این تعداد، ۳۶۰ نفر مشکوک و ۵۰۰ نفر نیز مبتلای قطعی به کرونا هستند.

آقازاده بیان کرد: ۲۶۶ نفر از بستری شدگان در مراکز درمانی آذربایجان غربی، تحت مراقبت های ویژه قرار داشته و ۶۲ نفر متصل به ونتیلاتور هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در آذربایجان غربی جان خود را از دست داده اند که با احتساب این تعداد، کل جان باختگان بر اثر بیماری کووید ۱۹ در استان، به سه هزار و ۱۵۶ نفر رسیده است.

انتهای پیام/ط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.