سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انعقاد تفاهم نامه همکاری در حوزه فناوری و نوآوری در اردبیل

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از انعقاد تفاهم نامه همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان با دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در حوزه فناوری و نوآوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: به منظور حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و با هدف رونق و جهش تولید در حوزه فناوری و نوآوری، تفاهم نامه همکاری میان شرکت شهرک‌های صنعتی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل منعقد گردید.

او اظهار داشت: بر اساس این تفاهم نامه شرکت شهرک‌های صنعتی و دانشگاه آزاد اسلامی با هدف حمایت از سرمایه گذاری‌های دانش محور و دانش بنیان با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: یکی از موضوعات اساسی در این تفاهم نامه، ارائه خدمات مبتنی بر نوآوری و دانش محور به واحد‌های تولیدی خواهد بود که با استفاده از توانایی‌های طرفین صورت خواهد پذیرفت.

اهلی این همکاری‌ها را در جهت توسعه همکاری‌های علمی، تحقیقاتی، فناوری و نوآوری، آموزشی و پژوهشی برشمرد که به منظور برطرف نمودن نیاز‌های فناورانه صنایع، نیاز‌های علمی و آموزشی نیروی انسانی واحد‌های تولیدی و همچنین ایجاد کسب و کار‌های نوپا در استان انجام خواهد شد.

او از دیگر مفاد این تفاهم نامه را برگزاری تور‌های صنعتی، حمایت از حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، برگزاری دوره‌های آموزشی، رویداد‌های استارت آپی، کارآفرینی، فناورانه و چالش‌های فناوری با همکاری طرفین برشمرد و افزود: اجرای این برنامه‌ها از جمله برنامه‌های حمایتی شرکت شهرک‌های صنعتی از واحد‌های تولیدی بود که بر اساس این مدل از همکاری‌ها تلاش خواهد شد در مسیر افزایش دانش و توانمندی واحد‌های تولیدی گام برداریم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.