سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار فارس:

عملیات اجرایی بزرگراه فسا-داراب سال آینده به اتمام می‌رسد

معاون عمرانی استانداری فارس از اتمام عملیات اجرایی بزرگراه شیراز، فسا-داراب در سال آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمود رضایی طول بزرگراه شیراز، فسا، داراب را ۳۵۰ کیلومتر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۱۹۷ کیلومتر از این بزرگراه به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیک است و ۸۲ کیلومتر آن نیز هم اکنون در دست اجراست که ۵۰ کیلومتر از این مسیر در دست اجرا حدفاصل شهر فسا و داراب قرار دارد.

او تصریح کرد: ۲۰ کیلومتر از ۵۰ کیلومتر باقی مانده حدفاصل شهرستان‌های فسا و داراب، تا آخر امسال به بهره برداری می‌رسد و مابقی نیز با تزریق منابع دولتی و استفاده از ظرفیت‌های بانکی در سال آینده، زیر بار ترافیک خواهد رفت.

معاون عمرانی استانداری فارس با اشاره به اینکه مابقی مسیر این بزرگراه در دست مطالعه و اجرای آن در حال پیگیری است یاد آورشد: عملیات اجرایی بزرگراه مذکور در سال آینده به اتمام خواهد رسید.

رضایی عنوان کرد: اجرا و تکمیل این پروژه، مسیر دسترسی شهرستان‌های سروستان، فسا و داراب با مرکز استان کوتاه‌تر می‌شود.

او بیان کرد: تکمیل بزرگراه شیراز، فسا و داراب همچنین عامل افزایش ایمنی و کاهش آمار تصادفات جاده‌ای در این مسیر خواهد بود.

به گفته رضایی، در هفت سال گذشته طول بزرگراه‌های استان فارس از ۸۶۱ کیلومتر به یک هزار و ۴۶۲ کیلومتر و طول راه‌های اصلی این استان از یک هزار و ۹۰۷ کیلومتر به ۲ هزار و ۳۰۹ کیلومتر افزایش یافته است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.