سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان پیشتاز در خدمات غیرحضوری برق

مدیرعامل توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: تمام خدمات شرکت توزیع برق اصفهان به صورت کاملا غیر حضوری انجام شود تا همه متقاضیان و مشترکان بتوانند از خدمات غیرحضوری در حوزه برق بهره ببرند.

حمیدرضا پیرپیران مدیرعامل توزیع برق شهرستان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: اصفهان در سال‌های اخیر پیشتاز خدمات غیرحضوری بوده و با شیوع ویروس کرونا در سطح اجتماع قطعاً خدمات غیرحضوری جایگاه و اهمیت بیشتری را پیدا کرده است.

او ادامه داد: از همین رو تلاش شد تمام خدمات شرکت توزیع برق اصفهان به صورت کاملا غیر حضوری انجام شود تا همه متقاضیان و مشترکان ما بتوانند از خدمات غیرحضوری در حوزه برق بهره ببرند.

مدیرعامل توزیع برق شهرستان اصفهان بیان کرد: شهروندان می‌توانند برای نصب این نرم افزار با شماره تلفن ۱۵۲۱ تماس بگیرند یا از طریق نرم افزار کاربردی «برق من» خدمات غیرحضوری شرکت توزیع برق را دریافت کنند.

پیرپیران افزود: ۲۸ خدمت در حوزه خدمات فروش و پس از فروش انشعاب برق تعریف شده است و ۱۲ خدمت در حوزه حوادث برق در این خدمات غیرحضوری قرار دارد، بنابراین متقاضیان در حوزه خرید انشعاب، خرید انرژی و کلیه خدمات پس از فروش درباره خرید انشعاب و انرژی می‌توانند به صورت غیر حضوری خدمات مورد نظر را دریافت کنند.

او خاطر نشان کرد: در حوزه حوادث نیز اگر مشکلی برای شبکه بوجود آمد یا مورد قطع برق داشتن یا در خصوص روشنایی معابر با مشکلی مواجه بودند می‌توانند از طریق نرم افزار برق من این خدمات را دریافت کنند.

مدیرعامل توزیع برق شهرستان اصفهان بیان کرد: نحوه نصب نرم افزار بسیار ساده است از طریق پیامک‌هایی که بابت قبوض برق برای شهروندان ارسال می‌شود یا از طریق کافه‌بازار می‌توانند این نرم افزار را نصب کنند همچنین از طریق سایت شرکت برق نیز امکان استفاده از خدمات ممکن است.

پیرپیران در پایان افزود: سعی کرده ایمم نرم افزار بسیار کاربردی و ساده طراحی شود تا مشترکین و متقاضیان عزیز بتوانند به ساده‌ترین روش ممکن به خدمات مورد نیاز خود دسترسی یابند.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.