سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم مناسب سازی پیاده روها در گرو مشارکت اصناف

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد گفت: مناسب سازی پیاده روها از مقوله های مهم اصلاح ساختار شهری است که تداوم آن در گرو مشارکت همه صنوف است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید علیرضا رسولی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد گفت: مقوله مناسب سازی با تأکید بر دسترس پذیری شهر مانند اصلاح پیاده روها، پل‌های عابر پیاده، رفع موانع در معابر و کوچه‌ها و رعایت حق تقدم عابر پیاده در هنگام تداخل مسیر پیاده رو و سواره رو از مقوله‌های مهم اصلاح ساختار شهری است.

او افزود: منظور از اصلاح ساختار، رفع نواقص و ایراداتی است که در بستر‌های شهر وجود دارد. رفع فرسودگی‌های ناشی از گذر زمان و مناسب سازی معابر با توجه به نیاز‌های جدید شهروندان از مصادیق اصلاح ساختاری است.

رسولی با تأکید بر مسئولیت مدیران شهرداری در برابر شهروندان ادامه داد: فراهم کردن بستر مناسب برای تردد اقشار مختلف مانند معلولان، سالمندان و کودکان از وظایف اصلی در حوزه شهرداری بوده و انتخاب مسیر هفت خوان به علت پرتردد بودن و پیاده محور بودن مسیر، انتخاب بسیار مناسبی است.

رئیس سازمان زیبا، منظر و فضای سبز شهرداری یزد اظهار کرد: ساماندهی مبلمان شهری، حذف زواید شهر، تجدید رنگ‌ها از منظر زیبا شناختی و به ویژه استفاده از رنگ‌های مناسب برای راهنمایی عابران کم توان، ساماندهی پل‌های مغازه‌ها و ... از وظایف سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد در پروژه مناسب سازی است.

او همچنین با تقدیر از تلاش‌های انجام شده برای اصلاح سطوح از سوی شهرداری و شورای شهر اظهار کرد: پروژه مناسب سازی پروژه‌ای گسترده و متنوع است و تداوم آن نیازمند مشارکت همه صنوف و بازاریان است.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.