سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قمری: دوچرخه از لیست کالاهای لوکس خارج شد/ حدود ۳۵ هزار فرانک به فدراسیون جهانی بدهکاریم

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته دوچرخه از لیست کالا‌های لوکس خارج شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری درباره عملکرد ۴ ساله این فدراسیون بیان کرد: ما تمام تلاشمان را کردیم تا با رایزنی‌های لازم دوچرخه را از کلای لوکس خارج کنیم. خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده دوچرخه از لیست کالا‌های لوکس خارج شده است.

او در ادامه گفت: در طول ۴ سال مدیریت من ۳۰۰ دستگاه دوچرخه خریداری شد و به صورت رایگان در اختیار هیئت‌های استانی قرار گرفت.

او اظهار کرد: فدراسیون به تناسب اعزام تیم ملی به رقابت‌های بین المللی مختلف تلاش کرده است تا تجهیزات را از طریق حامی مالی خرید کند. ۳۰۰ دستگاه دوچرخه پیست خریداری کردیم که آن‌ها را به طور رایگان در اختیار هیئت‌های استانی قرار دادیم.

او گفت: ما ۶ جایگاه بین المللی در چند سال اخیر به دست آورده ایم. در طول این مدت در رقابت‌های سیزم هم مدال‌های خوش رنگی کسب شد.

او درباره احداث ساختمان فدراسیون دوچرخه سواری اظهار کرد: یک میلیارد تومان برای ادامه ساخت ساختمان فدراسیون دوچرخه سواری قرار است از سوی وزارت ورزش و جوانان به ما تعلق بگیرد. اگر بودجه زودتر در اختیار ما قرار بگیرد طی ۲ ماه آینده ساختمان فدراسیون دوچرخه سواری تکمیل می‌شود.

قمری عنوان کرد: بخشی از مسیر دور مجموعه ورزشی آزادی که آسفالت آن دچار مشکل بود تعمیر شده و این اتفاق بسیار ویژه است.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: ۸ دی ماه آخرین روز ریاست من در این فدراسیون است. اگر افرادی که در انتخابات شرکت می‌کنند از من ضعیف‌تر باشند در انتخابات شرکت می‌کنم. در حال حاضر برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری ندارم.

او اظهار کرد: قرار بود مسابقات آسیایی تریال برگزار شود، اما متاسفانه شیوه ویروس کرونا مانع از برگزار شدن این رقابت شد.

رئیس فدراسیون درباره المپیک توکیو گفت: ما یک سهمیه المپیک داریم پس باید ورزشکاری را اعزام کنیم که به مسیر المپیک آشنا باشد. مسیر المپیک خاص است. رکابزنی به المپیک اعزام می‌شود که ۲۰ روز مانده به این رویداد بزرگ خود را به فدراسیون و کادر فنی تیم ملی ثابت کند.


بیشتر بخوانید

او بیان کرد: در یک مقطع زمانی به علت نوسان‌های ارزی رکابزنان نتوانستند در رقابت‌های بین المللی شرکت کنند. در سال ۹۷ ما به شدت درگیر این اتفاق شدیم. ما با پدیده بازنشستگی رکابزنان مواجه شدیم. در سال‌های اخیر هیچکس باور نمی‌کرد که بانوان رکابزن به خط پایان برسند، اما طی ۲ سال اخیر شاهد کسب عناوین آسیایی آن‌ها هستیم.

او در پایان اظهار کرد: بدهی ما به فدراسیون جهانی حدود ۳۵ تا ۴۰ هزار فرانک سوئیس بوده است. هفته گذشته با وزارت ورزش مکاتباتی را انجام دادیم. اکثر فدراسیون‌ها این بدهی را دارند و اتفاق خاصی نیست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.