سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح "هر کارمند حامی یک فرزند معنوی" در شوشتر

معاون فرماندار شوشتر از اجرای طرح "هر کارمند حامی یک فرزند معنوی" با هدف حمایت از ۸۰۰ فرزند یتیم و کودکان با سرپرست ناتوان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کجبافی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شوشتر گفت: طرح "هر کارمند حامی یک فرزند معنوی" با ایجاد زمینه مشارکت خیران و با هدف حمایت از ۸۰۰ فرزند یتیم و کودکان با سرپرست ناتوان در این شهرستان فراهم می‌شود.

او افزود: تکریم ایتام و فرزندان محسنین، وظیفه انسانی، اجتماعی، دینی و اخلاقی است که تک تک شهروندان در قبال آن مسئولیت دارند.

کجبافی اظهار داشت: لازم است برای اجرای عدالت و بهره مندی همه فرزندان یتیم و بی سرپرست، فرهنگ اکرام ایتام را در فضای فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای جامعه، بیش از پیش تقویت کنیم و انتظار می‌رود کارمندان و مدیران شهرستان برای استقبال از این طرح اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

علی طیبی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شوشتر گفت: این طرح با هدف مشارکت کارکنان دستگاه‌های دولتی و خصوصی برای حمایت مادی و معنوی از ایتام و محسنین نیازمند تحت حمایت کمیته امداد، اجرا می‌شود و در نشست معاون اول رئیس جمهور و رئیس کمیته امداد با استانداران سراسر کشور شیوه نامه آن ابلاغ شده است.

او بیان کرد: در حال حاضر ۸۰۰ نفر از فرزندان یتیم و محسنین در شهرستان شوشتر هم اکنون بدون حامی هستند و ۶۵۵ نفر نیز زیر چتر حامی قرار دارند و امیدواریم با اجرای طرح "هر کارمند حامی یک فرزند معنوی" این تعداد کودک از حامی بهره مند شوند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.