پورسبزی، معاون شرکت مخابرات البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: شهروندان می توانند برای دریافت اینترنت خانگی به مراکز خدمات امور مشتریان این شرکت مراجعه و خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.
او افزود: ممکن است سرعت و کیفیت اینترنت مخابرات در بعضی مناطق دارای مشکلاتی باشد که در این صورت شهروندان مورد را از طریق تماس با سامانه ۲۰۲۰ به اطلاع ما برسانند.
معاون شرکت مخابرات البرز گفت: قطعا این مسئله در اسرع وقت مورد پیگیری همکاران ما قرار خواهد گرفت و اگر مشکل پیش آمده مربوط به زیر ساخت های شبکه ای منطقه مورد نظر باشد آن را رفع می کنند اما اغلب مشکلات اینترنتی مربوط به تجهیزات مشترکان است که برای رفع آن نیز می توانند از کارشناسان سامانه یاد شده مشورت بگیرند.
انتهای پیام/د.خ