سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران مطرح کرد؛

رضایت نیروی انسانی برای پیشبرد اهداف سازمانی ضروری است

سلطانی مدیرعامل مخابرات از کارکنان این سازمان به عنوان اصلی‌ترین و ماندگارترین سرمایه‌های مخابرات یاد کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در جلسه شنبه ۲۲ آذرماه مخابرات ایران که با حضور مدیرعامل، تعدادی از اعضای هیت مدیره، معاون و مدیران توسعه سرمایه انسانی حوزه ستادی تشکیل شد؛ پیرامون چگونگی رسیدن به اهداف سازمانی و چالاکی سیستمی با داشتن برنامه مدون و منظم مورد تاکید قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: نیروی انسانی متخصص و دانش مدار مخابرات، یک مزیت رقابتی برای سازمان است که باید به آن توجه ویژه ایی داشت و در این راستا باید از تجارب نیرو‌های متخصص بازنشسته نیز استفاده کرد.

وی خاطر نشان کرد: دغدغه‌های تمام کارکنان و بازنشستگان شرکت که عمری را در راه خدمت به صنعت مخابرات کشور گذرانده اند، از اولویت‌های جدی در شروع فعالیت است و به همین منظور، با احصای دقیق مشکلات این قشر توسط حوزه سرمایه انسانی، تلاش می‌کنیم در چهارچوب قوانین ومقررات پاسخ شایسته و درخور این عزیزان داشته باشیم.

وی همچنین افزود: تحقق اهداف سازمانی خرد و کلان وابسته به نیروی انسانی و تقویت انضباط سازمانی موجب بهره وری هر چه بیشتر خواهد شد.

سلطانی با اشاره به ارتقا وانگیزش کارکنان وتهیه و تدوین دستورالعمل‌های به روز و ضروری در چارچوب چالاکی و ارتقا بهره وری و افزایش انگیزشی کارکنان گفت: شاخص‌های ارزیابی عملکردی کارکنان در چهارچوب و اهداف برنامه عملکردی سازمان بررسی و استفاده بهینه از اماکن رفاهی در چهارچوب نیاز حداکثری کارکنان مورد تاکید قرارخواهد گرفت.

در این جلسه معاونت سرمایه انسانی و مدیران ستادی این حوزه ضمن معرفی خود وتشریح حوزه فعالیت مربوطه، دغدغه‌ها و نقطه نظرات خود را در خصوص بهینه سازی فرایند‌های منابع انسانی با مدیران ارشد شرکت در میان گذاشتند و بحث و بررسی در این زمینه صورت گرفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.