سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف اسلحه شکاری غیر مجاز و دستگیری شکارچی متخلف در کردکوی

رییس اداره حفاظت محیط زیست کردکوی از کشف یک قبضه سلاح شکاری درمنطقه جنگلی شموشک و دستگیری شکارچی حین شروع به شکار وتیراندازی درمنطقه کوهستانی میل رادکان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، کریم الله تازیکه رییس اداره حفاظت محیط زیست کردکوی گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست کردکوی طی گشت و کنترل در منطقه جنگلی شموشک، به یک نفر شکارچی متخلف برخورد که با دیدن مامورین با پرتاب اسلحه متواری شد.

او ادامه داد: تلاش برای دستگیری متخلف با توجه به پوشش جنگلی به نتیجه نرسید و سلاح تک لول غیرمجاز برای اقدامات قضایی ضبط و پیگیری در خصوص شناسایی متخلف ادامه دارد.

تازیکه گفت: صورتجلسه تنظیم و سلاح غیرمجاز برای سیر مراحل قضایی به دادگستری کردکوی ارجاع شد.

او همچنین از دستگیری شکارچی متخلف در حین شروع به شکار و تیراندازی در این شهرستان خبر داد و گفت: مامورین یگان حفاظت حین گشت در منطقه کوهستانی میل رادکان، یک شکارچی متخلف را حین شکار وتیراندازی نموده بود را دستگیر کردند.

او گفت: در بازرسی از وسایل متخلف یک قبضه اسلحه تک لول مجازکشف و ضبط و برای سیر مراحل قانونی به دادگستری این شهرستان منتقل شد.

محمد فرامرزی رییس اداره حفاظت محیط زیست کلاله نیز از دستگیری شکارچی غیر مجاز و کشف و ضبط اسلحه بادی در منطقه دهنه کلاله خبر داد و گفت: مامورین حین گشت در این منطقه، یک شکارچی متخلف را با اسلحه بادی به همراه یک قطعه قمری، ۵ قطعه سار و ۱۰ قطعه گنجشک دستگیر کردند.

محمد فرامرزی گفت: پرونده متخلف همراه با صورتجلسه تخلف و کشفیات بدست آمده برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد.
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.