سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۱۶ واحد صنفی متخلف در خوزستان پلمب شدند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از پلمب ۹۱۶ واحد صنفی متخلف در استان به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیرحسین نظری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به پلمب  ۹۱۶ واحد صنفی متخلف در استان به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی گفت: از آبان ماه با افزایش آمار ابتلا به بیماری کرونا، مرحله سوم محدودیت‌های کرونایی برای اصناف در استان آغاز شد و در این مدت زمان بازرسی از سطح بازار با شدت بیشتری از سوی بازرسان این سازمان انجام گرفته است.

او با بیان اینکه در مرحله سوم بازرسی‌ها ۳۴ هزار و ۵۳۳ بازرسی در سطح بازار خوزستان انجام گرفته است که بیشترین این بازرسی ها در شهرستان‌های مسجد سلیمان، بهبهان، اهواز بوده است، افزود: ۱۳ هزار و ۹۸۱ تذکر به اصنافی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکرده اند از سوی بازرسان این سازمان انجام شده که در صورت تکرار تخلف با آن واحدهای صنفی برخورد جدی می‌شود.

نظری اظهار داشت: ۸۰۱ گشت مشترک با دستگاه‌های دیگر ناظر در استان از واحدهای صنفی انجام و تلاش شده است که با همراهی اتاق اصناف، صاحبان واحدهای صنفی را با  اصول بهداشتی آشنا کنیم.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.